Monday
10. 03. 2025
Tuesday
11. 03. 2025
Celodenná konferencia 10.3.
Workshop 1 s Michalom Pastierom 11.3.
Workshop 2 s Ezequielom Abramzonom 11.3.
08:00 - 08:45
Príchod hostí, registrácia, networking
08:45 - 08:50
Otvorenie a privítanie hostí
08:50 - 09:20
Prečo sa nebáť robiť zmeny
Rok 2025 je rokom zmien. Michal predstaví svoje obľúbené triky a ukážky úspešných transformácií osobných aj firemných značiek, aby ste tento rok ešte využili naplno.
09:20 - 09:50
Rýchlokurz: Ako sa stať dobrým spíkrom a nakopnúť svoj biznis
Postaviť sa na pódium, pozrieť sa do publika a za pár sekúnd si získať jeho pozornosť. Pre väčšinu z nás neskutočné kúzlo. Existujú však spôsoby, ako sa k tomu priblížiť. Čo robia najlepší spíkri inak? Na čo publikum reaguje a čo, naopak, nefunguje? Juraj prešiel so Slidom...
10:05 - 10:35
Prečo začať podnikať a ako uspieť s vlastnými predstavami
Keď mala 19 rokov, nechcela sa zamestnať, a tak začala podnikať. Svoju značku dámskych kabeliek a doplnkov postavila na autenticite a vlastnej estetike. Zákazníčky a zákazníkov pozvala, aby sa stali súčasťou jej sveta a príbehu. Je dizajnérkou, vývojárkou, dušou aj tvárou firmy, a spojenie osobného...
10:20 - 10:50
Brand Leadership ako štýl riadenia firmy. Príbeh značiek Ovečkárna a OlaOla
Martin od nuly vybudoval, prevádzkoval a následne úspešne predal miliónový e-shop Ovečkárna, a v súčasnosti rozbieha longevity projekt OlaOla. Podelí sa s vami o reálne skúsenosti a momenty, ktoré zažil na ceste od prvotného nápadu až po úspešný exit. Predstaví...
09:00 - 10:30
Ako vytvoriť ziskovú značku v dobe chaosu a nepozornosti - prvý termín
Prineste si svoje ciele a víziu. Krok za krokom, na konkrétnych príkladoch si prejdeme, čo vás čaká pri tvorbe firemnej alebo produktovej značky v ére dvojsekundovej pozornosti. Sprevádzať vás bude Michal Pastier, ktorý svoje 20-ročné skúsenosti z práce na vyše 250 projektoch nových značiek a viac...
13:00 - 14:30
Ako vytvoriť ziskovú značku v dobe chaosu a nepozornosti - druhý termín
Prineste si svoje ciele a víziu. Krok za krokom, na konkrétnych príkladoch si prejdeme, čo vás čaká pri tvorbe firemnej alebo produktovej značky v ére dvojsekundovej pozornosti. Sprevádzať vás bude Michal Pastier, ktorý svoje 20-ročné skúsenosti z práce na vyše 250 projektoch nových značiek a viac...
15:30 - 17:00
Ako vytvoriť ziskovú značku v dobe chaosu a nepozornosti - tretí termín
Prineste si svoje ciele a víziu. Krok za krokom, na konkrétnych príkladoch si prejdeme, čo vás čaká pri tvorbe firemnej alebo produktovej značky v ére dvojsekundovej pozornosti. Sprevádzať vás bude Michal Pastier, ktorý svoje 20-ročné skúsenosti z práce na vyše 250 projektoch nových značiek a viac...
09:00 - 10:30
Ako si nájsť neotrasiteľnú pozíciu na trhu a vybudovať svetovú značku - prvý termín
Pálite čas a peniaze tým, že cielite na nesprávnych zákazníkov, komunikujete nezrozumiteľné posolstvá, nedokážete zaujať? Správna brandová stratégia dokáže tieto problémy efektívne vyriešiť. Poďte si osvojiť strategické základy, ktoré vám pomôžu...
13:00 - 14:30
Ako si nájsť neotrasiteľnú pozíciu na trhu a vybudovať svetovú značku - druhý termín
Pálite čas a peniaze tým, že cielite na nesprávnych zákazníkov, komunikujete nezrozumiteľné posolstvá, nedokážete zaujať? Správna brandová stratégia dokáže tieto problémy efektívne vyriešiť. Poďte si osvojiť strategické základy, ktoré vám pomôžu...
Founder & Brand Consultant
LALO
Founder, populizátor Brand leadershipu
OlaOla & Ovečkárna
Investor & CEO
Reinoo
Co-founder & CEO
Rezztek®
CEO a Founder
Speaking Heroes
Co-Founder and Managing Partner
Czech Founders VC
Attorney and Head of IP Contracts and Licensing & IT
BRICHTA & PARTNERS
Advisor & Founder
Blacksocks
Hands on growth advisor
exExponea (acquired by Bloomreach)
CEO, Co-Founder, investorka
Pelikan.sk, Gluon Syndicate
Co-founder & Creative Director
Darwin & the Machines, GoBigname
Co-Owner & Co-Founder
GoBigname
25, Námestie SNP 484, 811 01 Bratislava-Staré Mesto, Slovensko
Konferenčná časť Žltého eventu bude prebiehať v pondelok, 10. marca v Starej Tržnici v Bratislave. Workshopy budú prebiehať na druhý deň po konferencii, teda v utorok 11. marca v base4work v Jurkovičovej teplárni v Bratislave.
Registrácia na konferenčnú časť 10. marca je otvorená od 8.00 hod. Program sa začína od 8.45 hod. a potrvá približne do 19.00 hod. Vstup na miesto konania je cez hlavný vchod do Starej tržnice z Námestia SNP.
Na registrácii sa preukážte QR kódom s lístkom. Ten vám prišiel buď emailom, alebo ho nájdete v aplikácii Forbes Events.
Pri registrácii dostanete žltý náramok - nechajte si ho na ruke, prosím, slúži ako identifikácia v prípade, ak by ste areál podujatia opustili a potom sa chceli vrátiť!
Registrácia na workshopy 11. marca bude otvorená vždy 15 min pred termínom, na ktorý ste sa registrovali. Takisto sa treba preukázať QR kódom.
Stará tržnica sa nachádza v historickom centre Bratislavy, preto odporúčame nechať auto doma a prísť na podujatie MHD, taxíkom, na bicykli alebo pešo. Najlepší prístup MHD je električkou č.1, 3 alebo 4 - vystúpte na zastávke Centrum (Stará tržnica) priamo pred budovou. Nájdete nás jednoducho, keď si do Google Maps zadáte Stará tržnica (presná adresa je Námestie SNP 25).
Workshopy na druhý deň sa budú konať v priestore base4work v Jurkovičovej teplárni na adrese Bottova 1. Workshopové miestnosti sa nachádzajú na prízemí a prvom medziposchodí (konferenčná miestnosť pred galériou na prízemí a main event hall - sála pri výťahovom lobby na medzi-poschodí). V budove bude navigácia, ktorá vás nasmeruje.
V okolí Starej tržnice sú verejné platené parkoviská, no ich dostupnosť vám nevieme zaručiť. Myslite na to, že na podujatie príde 800+ účastníkov a s parkovaním môže byť problém. Zaparkovať môžete na uliciach Dunajská a Uršulínska, alebo v parkovacom dome Centrum. Zaparkovať tiež môžete v obchodnom centre Eurovea a k Starej tržnici sa prejsť pešo (cca 15 min).
Parkovanie na druhý deň pre účastníkov workshopov bude o niečo jednoduchšie. Len pár metrov od Jurkovičovej teplárne sa nachádza verejná platená podzemná parkovacia garáž patriaca k objektu Twin City B. Využiť môžete aj platené visitorské parkovanie v podzemnej garáži obytného súboru SKY PARK. Obe garáže majú prístup z ulice Továrenská (vjazdy sú takmer oproti sebe na opačných stranách ulice).
Obleky a podpätky nechajte doma. Príďte pohodlne v štýle casual dress code. Budeme sa veľmi tešiť na všetkých, ktorí sa odhodlajú pre žltý alebo čierny dresscode! :)
Pri vstupe do Starej tržnice bude k dispozícii šatňa. To isté platí pre druhý workshopový deň v base4work.
Žltý event budovania značky je prvé podujatie svojho druhu na Slovensku. Žltá kniha budovania značky ožije a my sa veľmi tešíme, ako sa na jednom mieste stretne celá komunita budovateľov značiek nielen zo Slovenska.
Keďže pôjde o event, na ktorom vystúpia aj zahraniční spíkri, myslite na to, že niektoré prednášky budú v angličtine a na podujatí nebude k dispozícii tlmočenie. To isté platí pre workshopy s Ezequielom Abramzonom.
Prvý deň má konferenčný charakter, no prichystali sme si pre vás aj kopec sprievodných aktivít, ako napr. fotokútiky a foto steny, slávnostný žltý koberec, prehliadku hodiniek, interaktívnu aplikáciu, či testovacie jazdy na žltých vozidlách značky Audi. Očakávajte živú networkingovú atmosféru, praktické informácie a nula percent bullshitu.
Druhý workshopový deň sa ponesie v duchu interakcie. Obaja spíkri vás budú počas workshopov zapájať do diania a vy sa budete môcť pýtať otázky spojené priamo s vašou značkou. Prineste si dobrú náladu a všetko, čo vašu značku trápi. Michal Pastier a Ezequiel Abramzon vám prinesú odpovede.
Nebudú chýbať viaceré výdajné zóny kávy a vody, food zóna, fotosteny a kopec iného programu. Stará tržnica je prehľadný priestor, kde sa nestratíte. V Jurkovičovej teplárni bude k miestnostiam workshopov navigácia.
Kompletné informácie o programe, spíkroch, vystavovateľoch a partneroch podujatia, nájdete na platforme Forbes Events, na webe Forbes, alebo priamo v appke Forbes Events, ktorú vám odporúčame stiahnuť si. Pre aktuálne informácie sledujte aj naše sociálne siete: Instagram, LinkedIn
V cene vstupného máte zadarmo vodu od Mattoni, kávu od Roast Different a chrumkavé žlté chipsy Lays. V Starej tržnici bude niekoľko výdajných miest.
V cene lístka nie je obed ani iné jedlo a nápoje. K dispozícii však bude možnosť zakúpiť si jedlo aj priamo v Starej tržnici, alebo využiť niekoľko gastro prevádzok v blízkom okolí, kde si budete môcť jedlo aj nápoje kúpiť počas celého dňa.
Na druhý deň počas workshopov bude k dispozícii voda zadarmo od Mattoni. Káva, iné nápoje ani jedlo nebudú k dispozícii, v Jurkovičovej teplárni je však na prízemí kaviareň, kde si budete môcť kedykoľvek kúpiť občerstvenie podľa vlastnej chuti.
Po skončení konferenčného programu v pondelok bude Stará tržnica otvorená do 19:00. K dispozícii bude bar, kde si budete môcť kúpiť alko aj nealko nápoje a popri dobrom drinku networkovať s ostatnými účastníkmi Žltého eventu.
Napíšte nám na konferencie@forbes.sk. Najaktuálnejšie informácie nájdete aj v aplikácii a na sociálnych sieťach, na ktorých vám prinášame pred eventom, počas neho a aj po ňom kopec zaujímavého obsahu. Potešíme sa, ak nás budete sledovať.
Inastagram: https://www.instagram.com/zlty.event/
LinkedIn: http://linkedin.com/showcase/zlty-event/